نوروز 96 هم به خوبی و خوشی آغاز و سپری شد.خدا رو شکر که در این 2 هفته تعطیلات به دخترمون حسابی خوش گذشت.امسال هم مثل هر سال نوروز رو به دید و بازدید و گردش های نیم روزی گذروندیم. خانم کوچولومون که حسابی خوش به حالش بود و هر جا که برای عید دیدنی رفت با دست پر و عیدی برگشت
این پست هم کوتاه نوشتی از نوروز 96 هست.لازم به ذکر هست که دخترکمون 1 روز رو به همراه مامان و بابا و خاله ها به سیرک رفته بود و کلی هم بهش خوش گذشته بود و یک شب رو هم دست جمعی به دلوار رفتیم.بقیه روزها هم به گردش در همین اطراف شهر سپری شد که حال و هوای نوروزی این گردش ها به انضمام این که امسال بارون هامون بیشتر زمستانی بود و تا آخرین روزهای اسفند هم بارون داشتیم که حاصلش این بود که هر جا میرفتی زمین ها سبز و قشنگ بود و یه بهار بهاری تر از این چند سال اخیر برامون رقم زد.

تحویل سال 96
۱۳:۵۸:۴۰


29 اسفند ،ظهر رو که خونه عزیز به صرف ناهار دعوت بودید و شب هم برای عید دیدنی به خونه ما اومدید...آرشیدا و هفت سین خونمون


1 فروردین...پارک

آرشیدا و هفت سین شهر


2 فروردین...


4 فروردین.. به مناسبت تولد بابا و سالگرد عقد مامان و بابا ما و خاله ها و دایی ناهار خونه شما دعوت بودیم.این هم آرشیدای عشق لباس عروس

شب هم عروسی یکی از همسایه هامون دعوت بودیم.

8 فروردین...





منابع طبیعی عیسوند-گندم ریز





تاریخ این عکس رو نمیدونم فقط میدونم که دشت گل بنفش هست(گندم ریز) که به با مامان و بابا رفته بودی.

این هم 10 فروردین ماه هست که شب هم عقد پسر عمه مامان و هم تولد نوه عموم دعوت بودید.این جا هم تولد هست که محو تماشای رقاص های مجلسی

13 فروردین هم دخترکمون مریض بود. و روز رو خونه بود فقط نزدیک های غروب به ما ملحق شد.این جا هم باز دشت گل بنفش هست.


.

.منظورت از مزرعه عکس همون منظره عکس هست
و این هم عصر 10 اردیبهشت ماه(آخرین روز از سومین سال تولد) که با هم به پارک رفتیم و کلی برای خودت بازی کردی.













ما را در سایت فرشته ای به نام آرشیدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74