از خصوصیات بارز تو کنجکاو بودنته،این رو بارها گفتم بازم میگم که نگاه تیزبینی داری به طوری که هیچ چیزی از تیررس نگاهت در امان نیست و همیشه حجم زیادی سوال برای پرسیدن داری سوالاتی که تا پاسخ کامل و درست رو نگیری قانع نمیشی.گاهی اوقات یه سوال رو چندین بار میپرسی تو میپرسی ما جواب میدیم و هنوز پاسخمون تموم نشده دوباره سوال رو از اول میپرسی خلاصه که میفتیم تو یه سیکل پرسش و پاسخ... سوال از تو...و بارها و بارها پاسخ از ما...یکی از همین روزها با هم در حال بازی بودیم یادم نمیاد چه سوالی ازم پرسیدی و چه پاسخی بهت دادم فقط یادمه مثل همیشه سوال رو چندین بار پرسیدی طوری که از تکرار چندباره سوالت خسته شدم و بهت گفتم که مگه حافظه ماهی داری!...هنوز این حرف از دهنم خارج نشده بود که دوباره سوال میپرسی ...این بار این رو میپرسی که حافظه ماهی مگه چه مشکلی داره؟
....آرشیدا:
....من:
همه این ها رو گفتم تا برسم به امشب(10 اسفند)...به همراه دو تا ماهی گلی به خونمون میای با هم میشینیم در کنار ماهی ها و باهاشون حرف میزنیم چند لحظه که از حرف هام میگذره ازم میپرسی الان همه حرف ها رو ماهی ها یادشون رفته؟...اول متوجه منظورت نشدم ازت علت این حرف رو میپرسم میگی که خودت گفتی ماهی ها همه چیز رو زود فراموش میکنند....و منی که متعجب میشم از این حرفت که هنوز هم گفته ام رو به یاد داری چون زمان زیادی ازش میگذره و فقط هم همون یکبار راجع به حافظه ماهی بهت گفته بودم.

عشق کوچولوی دوست داشتنی من
،با وجود تو نیازی به بهانه برای شاد بودن ندارم....تو قشنگترین علت و بهانه برای شاد بودن منی
ما را در سایت فرشته ای به نام آرشیدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2