و اردیبهشتی که با تو "بهشت" میشود...

خرید بک لینک

تو هم حسش میکنی؟!

بوی اردیبهشت می آید در این حوالی...

اردیهشتی که بدون بهشتش هیچ است.

بوی تن لوس ترین دختر بهار

که لای گیس های فرخوردهٔ خرمایی رنگش

عطر شکوفه های گیلاس است

و اماده برای مست کردنت.

دیوانه ات میکنند ان چشم های سبز شیطنت بارش...


ادامه مطلب :

4 سال از گذاشتن قدم های کوچولوت به زندگیمون گذشت 4 سالی که به سرعت گذشت و از اون فقط خاطرات شیرین کودکیت در قلب و ذهنمون حک شد.... و خانوم کوچولوی خونمون امروز 4 ساله شد.دختر کوچولویی که حالا میدونه که متولد اردیبهشت هست و بدین خیال هست که فقط به روز تولد خودش اردیبهشت میگنمحبت کوچولوی خونمون به تصور خودش در روز تولدش یهویی خیلی بزرگ میشه و بعد از اون میتونه هر کاری رو خودش دوست داره انجام بده...

عشق کوچولوی من به راستی که تو ناب ترین هدیه خداییمحبت تو معنی و تفسیر کامل بهاری،بهار دنیای من بهار عمرت جاودانه و لحظه لحظه های زندگیت بهاریبوس

صبح امروز با هم به خیابون رفته بودیم که چشمت به اون مغازه اسباب بازی فروشی خورد حالا مگه دیگه از جلوش تکون میخوردی پا تو کردی بودی تو یه کفش که عروسک میخوامقهر وقتی دیدم که از سر جات تکون نمیخوری بهت گفتم بیا بریم میخوام برات کلاه و وسایل تولد بخرم ...که یهویی شروع به راه رفتن میکنی و بهم میگی که آره عمه سر بچه رو با این حرف ها پر کن...قه قههقه قهه(عاشقتم آتیش پاره خونمونبوس)

امشب یه جشن ساده و کوچولو داریم که امیدوارم بهت حسابی خوش بگذرهآرام

تولدت مبارک زاده بهارمجشنجشنمحبت

و تبریکات نی نی وبلاگی...


موضوع : دلنوشته | بازدید : 15 مرتبه

فرشته ای به نام آرشیدا...

ما را در سایت فرشته ای به نام آرشیدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت: 21:52

صفحه بندی