چند وقتی هست که برای نمای خونتون درگیر بنا و بنایی هستین .خوب چیزی که مسلمه گرفتن تولد اون هم در همچین شرایطی امکان پذیر نیست اما از طرفی هم نمیشد که کلا بی خیال تولدت شد بخاطر همین تولد امسالت خونه عزیز برگزار شد.یه تولد کوچولو و خودمونی 
دخترکمون عاشق کارتون پوکویو هست پوکویو یا به قول خودش "آقایو"،حالا هر چی میخوای بهش بگو که اسمش پوکویو هست حرف که اصلا تو گوشش نمیره و بازم رو حرف خودش میمونه و میگه که نه اسمش آقایو هست
...خلاصه که بنا به خواست خودش قرار شد که برای تولدش کیک پوکویو سفارش بدیم و همین طور قرار بود که پوکویو و الی و پاتو سوار هواپیما بشن و روز تولدش پیشش بیان که متاسفانه نشد این خواستش هم عملی بشه

و چند تا عکس از تولد خودمونی ما
آرشیدا و الهه(دختر خاله ها )

آرشیدا و معین(پسر خاله )





و ژست های اختراعی آرشیدا


و مراسم شمع فوت کردن...یکی نیست بگه آخه این چه طرز شمع فوت کردنه




روزگار همیشه به کامت شیرین عسلکم
ما را در سایت فرشته ای به نام آرشیدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2